pátek 27. června 2014

HLUBOKO UVNITŘ JE PŘÍBĚH...

SCÉNÁŘ č. 1
Dlouhá fronta na poště. Lucie právě zmáčkla na poště tlačítko pro „invalidy, těhotné a ženy s miminky“.
Na poště v řadě Bohunka: „Co si o sobě ženská myslíte? To snad není možný, jak jsou lidi v dnešní době vyčůraný. Jen si stoupněte na konec fronty a hezky si počkejte jako ostatní slušní lidi. Co má říkat tady paní s kočárkem s brečícím dítětem nebo támhle pán na vozíku? Pro ně jsou určená tahle tlačítka.“
Lucie se nezmůže na nic jiného než na tupé pokývání hlavou, že mají vlastně pravdu. Nemá ani dítě, ani není na vozíku. Smutně si pohladí bříško a se slzami v očích se dívá na maminku s kočárkem, která ji s opovrhavým pohledem předběhne.

SCÉNÁŘ č. 2
Na poště šeptá paní Bohunka do ucha své sousedce: „To je ta Lucie, jak jí zemřela ta holčička. Chudák holka. Já bych to na jejím místě asi nepřežila.“ Postupně si informace šeptem předávají ostatní ve frontě.
Lucie právě zmačkla tlačítko pro „invalidy, těhotné a ženy s miminky“.
Na poště v řadě Bohunka: „To víte že jo, jen jděte. Pusťte tady paní.“ Bohunka a ostatní lidi ve frontě se se soucitem a povzbuzujícím výrazem podívají na Lucii. Lucie se pousměje, poděkuje a moc se ji uleví.

(Lucie je 5 dní po porodu mrtvého dítěte. Dítě ji zemřelo v břiše ve 42. týdnu těhotenství. Byla to krásná zdravá holčička, jen už nežila. I když ji lékaři zastavili laktaci, hormonálně prožívá stejné období jako jiná šestinedělka. Má velkou bolest v duši, vyplakala spousty slz. Nemá sílu se s někým dohadovat nebo přít. Jediné co si přeje mít zpět je své dítě. Je jí fyzicky nevolno, je zesláblá. Na poště si šla vyzvednout úmrtní list. Scénář č. 1 zde nikdo nevěděl, co se Lucii stalo, Scénář č. 2 je jasné z příběhu, že o tom věděli všichni. Založeno na skutečném příběhu.)

Pokud by Lucie měla na čele napsáno co se stalo, nemusela by se vůbec konfrontovat se situací ve scénáři č. 1. A to se týká nejen Lucie a tohoto příběhu, ale nás všech a xy příběhů, které denně potkáváme ať v té či oné roli. Ne vždy máme možnost "napsat si to na čelo", proto je pak velmi důležité s kým se setkáme, kdo prolne náš zásah příběhem a hlavně jakým způsobem.

Začíná to nevině. Holčička šeptá druhé holčičce, aby se podívala co má třetí holčička za boty. Čtvrtá holčička je zvědavá o čem si šeptá a přidá se k nim, smějí se, ukazují a zařazují si holčičku s odrbanými botami do škatulky s názvem „divné boty=divná“ a podvědomě si příště budou hledat další důvod co na této holčičce najít „jiného“. A příště to možná bude její styl mluvy, smíchu, chování. Nepodporujme u svých dětí takové chování, vysvětleme jim raději co tím mohou způsobit za řetězec reakcí a naučme je dívat se pod pokličku. (v tomto případě žije holčička jen s maminkou, nemají peníze a boty dědí po bratrovi.)

Nesuďme druhé podle toho, co vidíme nebo spíš nevidíme. Za každém naším chováním je schovaný příběh, příběh, který neznáme a který zanechal na každém z nás nějaké stopy. Vnitřní příběh, který vytváří naše příběhy venku a často nevědomě ovlivňuje naše chování, přístupy k životu a všechny ty reakce, které utváří naši realitu (o vědomém tvoření naší reality se dozvíte v jiných mých článcích :) nebudu nyní rozvíjet a ponechám téma článku).

Neuzavírejme lásku vůči druhým a nepropadejme tak do nesoucitu, neempatii, nepochopení, nedůvěře a oddělení se. Zkusme se příště, až nás někdo něčím „naštve“, udělat zpátečku a otevřít své srdce, kde se ukrývá láska.  Když se začneme takto na lidi koukat kolem sebe, možná zjistíme, že se nám jejich příběhy začínají  kousek po kousku odkrývat a my tak můžeme v sobě pěstovat jednu z našich přirozených ctností vycházející z jednoty, kde vládne soucit, empatie, porozumění, důvěra a láska. Budeme pak blíž nejen k druhým, ale i sami k sobě. 

4 komentáře:

  1. Cítím se dnes tak šťastná, protože jsem součástí těch, kteří se radují ze všeho kvůli pomoci, kterou mi DR WALE poskytl za získání mého manžela zpět. Jsem vdaná osm let a bylo to tak hrozné, protože mě můj manžel podváděl a hledal rozvod. Ale když jsem na internetu narazil na číslo WhatsApp DR WALE +2347054019402, které zveřejnila jedna dáma, rozhodl jsem se s ním spojit a vysvětlil jsem mu svou situaci a pak jsem požádal o pomoc, ale k mému největšímu překvapení mi řekl, že bude pomozte mi s mým případem, protože bez řešení není problém. řekl mi, co mám dělat, což jsem udělal, pracoval pro mě a můj manžel se k vám po několika dnech vrátil, jak slíbil. Tady slavím, protože můj manžel je zpátky doma a opravdu si užívám mé manželství a jaká je to skvělá oslava. Budu pokračovat ve svědectví na internetu, protože DR WALE je skutečně pomocník, kterého Bůh poslal, aby nám všem pomohl. Proč nekontaktovat DR WALE hned teď, pokud čelíte nějakým problémům ve vašem vztahu. Můžete ho kontaktovat na WhatsApp/Viber: +2347054019402 NEBO
    E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobré sdílet příběhy, je to dobrý člověk. a ten dobrý člověk se nazývá DR WALE, skvělý muž svých slov a muž, který dodrží svůj slib. Jsem hrdý na to, že mohu dát světu vědět, že DR WALE pomohl třem členům mé rodiny. DR WALE pomohl mému bratrovi vyřešit jeho vztahové problémy. také pomohl mému druhému bratrovi získat zakázku, o kterou roky bojoval. pak pomohl mé sestře vyhrát rozvodový případ u soudu. takže pokud jste v hlubokém nepořádku a potřebujete někoho, komu můžete důvěřovat a na kterého se můžete spolehnout, DR WALE je ten muž, kterému můžete věřit a na kterého se můžete spolehnout. WhatsApp/Viber: +2347054019402 NEBO E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Poté, co byl roky ve vztahu s mým bývalým, se se mnou rozešel, dělala jsem všechno možné, abych ho přivedla zpět, ale všechno bylo marné, moc jsem ho chtěla zpátky kvůli lásce, kterou k němu chovám, prosila jsem ho s všechno, slíbil jsem, ale odmítl. Šel jsem za přítelem a vysvětlil jsem svůj problém své přítelkyni a ona mi navrhla, abych se obrátil na doktora Wale, který jí během jejího času pomohl. Tak jsem na WhatsAppu +2347054019402 Dr. Wale, kouzelník, všechno jsem mu vysvětlil a řekl mu, jak je moje mysl každou chvíli narušena. a řekl mi, že není žádný problém, že vše bude v pořádku do čtyř dnů, Řekl mi, že můj Ex se ke mně vrátí během několika dní, Seslal kouzlo a řekl mi, abych se řídil Instrukcí, kterou mi dal, tak jsem to udělal a řídil se všemi pokyny, které mi dal. Druhý den byl překvapivě večer. Můj bývalý mi volal, byla jsem tak překvapená, odpověděla jsem na hovor a jediné, co řekl, bylo, že je mu tak líto všeho, co se stalo, že chce, abych se k němu vrátila, že mě tolik miluje. Byla jsem tak šťastná a šla k němu, a tak jsme spolu začali zase šťastně žít. Od té doby jsem slíbil, že každému, koho znám a má problém ve vztahu, mu pomůžu tím, že ho odkážu na jediného skutečného a mocného kouzelníka, který mi pomohl s mým problémem. Jeho WhatsApp/Viber: +2347054019402 NEBO e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    pokud potřebujete jeho pomoc ve vašem vztahu nebo v jakémkoli jiném případě.
    1) Kouzla lásky
    2) Kouzla ztracené lásky
    3) Zastavte rozvodová kouzla
    4) Manželská kouzla
    5) Těhotenské kouzlo
    6) Rozchodová kouzla
    7) Smrtící kouzlo
    8.) Chcete být povýšeni ve své kanceláři.
    9) chcete uspokojit svého milence
    10) Loterie

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj přátelé, úžasné a úžasné svědectví o velkém kouzelníkovi, o které se opravdu rád podělím. Získat svou ženu zpět je to, co jsem nejméně čekal a nikdy jsem si to nedokázal představit. Já a moje žena jsme pět let manželé a žijeme šťastně, ale najednou se úplně změnila a odvrátila se ode mě a nikdy jsem nevěděl, co se děje, snažil jsem se jí zeptat, ale odmítla mi říct, co problém je, a jak šel čas, usilovala o rozvod. Byl jsem tak ustaraný a zmatený a dělal jsem vše, co bylo v mých silách, abych ji dostal zpět, ale nebylo to snadné, myslel jsem, že veškerá naděje je ztracena, a během mého hledání cesty ven mi přítel, který měl podobný problém, řekl o skvělém kouzelníkovi jménem DR WALE, který mu pomohl získat zpět i jeho ženu. V celém svém životě jsem nevěřil na kouzla nebo magii, protože jsem si nikdy nemyslel, že by to fungovalo, ale snažil jsem se dát tomuto muži šanci a k mému největšímu překvapení na mě seslal kouzlo, ale dnes jsme zase spolu v krásném domově. se třemi krásnými dětmi. Jsme spolu opět šťastní a využívám této příležitosti, abych řekl komukoli, kdo prochází podobnou situací, aby ho kontaktoval na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 nebo e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat