neděle 14. září 2014

DOPIS SOBĚ

Moje milá Lucinko!
Je na čase, abys věděla kdo jsi a o čem je život. Píšu ti tento dopis, protože jsi pro mne ten nejdůležitější člověk na světě. Ty jediná jsi pro mne tou nejlepší, nejdokonalejší a nejúžasnější bytostí na světě. Tebe bezpodmínečně přijímám a miluji. Jsi úžasná taková jaká jsi a nepotřebuješ na sobě měnit vůbec nic. Není náhoda, že jsi se narodila do tohoto světa a vybojovala jsi si své místo zde. Nepromeškej svůj život tím, že budeš o sobě pochybovat, že budeš ze sebe dělat něco méně než jsi. Není to potřeba, protože já tě mám ráda takovou jaká jsi. Nemusíš se snižovat na moji nebo kohokoliv úroveň, nemusíš se přizpůsobovat druhým, nemusíš souhlasit s druhými, nemusíš hledat vzory jinde, stačí, když budeš v každém okamžiku sama sebou, jak zrovna cítíš a jak zrovna potřebuješ. Pamatuj se, že nikdy nesmíš jít sama proti sobě. Ty jediná jsi ta nejdůležitější osoba pro sebe a pokud chceš na sklonku života se ohlédnout a říct si jaký úžasný život jsi prožila a jaké úžasné dary jsi přenechala svým dětem a generacím, miluj se, stůj při sobě, nechoď nikdy proti sobě, zvedni hlavu a jdi vstříc své vizi. Neboj se tvořit a uskutečňovat své sny. Nenahlížej na překážky jako na problémy, ale jako na situace, které budeš respektovat a zároveň věřit, že ti má přinést něco nového (změnu, posun) a že je vždy řešení, jen je potřeba udělat akci k její proměně. Jen ty sama máš tu moc a sílu změnit vše na co si vzpomeneš. Ty rozhoduješ o tom, kdo a co ti vstoupí do života.
Bedlivě zvažuj koho a co vpustíš do svého života, do své energie, která je vzácná, kterou ctíš a miluješ, vážíš si jí a pečuješ o ní s láskou. Tvoje tělo je tvůj chrám, pečuj o něj, tvoje srdce je tvoje útočiště, važ si ho, tvoje mysl je tvoje řídící centrum, řiď jej vědomě s láskou vůči sobě. Jsi úžasná ženská, která má spousty kladný vlastností. Jsi empatická, sympatická, pozitivně naladěná, optimistická, energická, tvořivá, kreativní, co si umaneš, to ti jde, dokážeš svou vášní nadchnout druhé, jsi radostná, usměvavá, jiskřivá, plná pozitivní energie. Dokážeš se naladit na druhé a šestým smyslem vědět to, co ostatní nevidí. Jsi láskyplná. Využívej svých předností s láskou a úctou k sobě, nikdy nejdi proti sobě. Vždy měj na mysli, že nemusíš být hodnou holčičkou, aby tě druzí přijímali. Buď ženou KRÁLOVNOU,  která ví co chce, má svou vizi a podle toho se rozhoduje. Miluj své osobní zlatíčko, svou osobní hodnotu, která tě vždy správně povede na tvé cestě. Tvá rozhodnutí ať vychází podle tvého osobního přesvědčení. Nezapomeň, že máš volbu v jakém vesmíru chceš žít a vždy si vyber přátelský vesmír. Jedině tak tě život povede do přátelských situací, potkáš se s přátelskými lidmi a zažiješ spoustu dobrého. Teď, když čteš tento dopis, já žiji to, co píšu výše. Jsem šťastná, vyrovnaná, moudrá, rozhodná, přijímající i dávající, vím co chci a mám se ráda bezpodmínečně. Nedokazuji nic druhým, ani sobě, protože vím jaká je moje hodnota. Jsem naplněná ve vztahu k sobě, ve vztahu k manželovi, ve vztahu k dětem, ve vztahu s ostatními. Jsem naplněná v práci, je to moje poslání a přátelský vesmír se postaral o to, abych měla nádherné prostory, které tvořím pro mé klienty, kterých si vesmírně vážím. Jsem vděčná za moje zdraví a zdraví mých dětí. Jsem vděčná za to, že jsem obdařená tolika dary, které mi život dal a neustále dává. Jsem vděčná za to, že mohu dávat i já skrze mou plnou vnitřní nádobou radosti a pozitivní energie. Bydlím v domě, který je naším bezpečným útočištěm. Mám úžasné sousedy, vztahy, práci, děti, rodinu a další vize a mé kroky přesně směřuji tam, kde chci být a kde se cítím skvěle. MILUJI  TĚ. DĚKUJI TI. PROSÍM ODPUST MI. OMLOUVÁM SE. Tvoje Lucie
p.s. tento dopis jsem si napsala v červnu 2013 v rámci Neurorestartu s J. V. Čmolíkem. dopis mi byl poslán zpět po roce a kousek. děkuji za to! dnes jsem si ho otevřela. udělal mi radost, kterou chci sdílet dál tím, že ho zveřejňuji. co byste napsali sami sobě vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat