úterý 18. listopadu 2014

!SVOBODU SOBĚ, SVOBODU TOBĚ - JEDINĚ TAK NÁM, VŠEM BUDE DOBŘE!

JSME V TOM SPOLU! Moje tvoje cesty k sobě 17.11.-23.11.

Tento den je sváteční a já si říkám, že by bylo fajn věnovat nejen ten dnešní den, ale celý tento týden tomu, co nás činí svobodnými. 

A jak to bude vypadat v praxi? Budu věrná svým pocitům, své intuici a svým potřebám a budu se jimi řídit a stát za nimi, i když se budou lišit od ostatních, i když se budou lišit i od těch mých minulých, i když i mě samotné nebudou dávat v přítomnosti smysl. Zároveň si před každým svým rozhodnutím uvědomím jaké následky moje reakce/nereakce bude mít a ponesu si za to/ně plnou zodpovědnost.

A co nám tento týden přinese? Více víry v sebe, více lásky k sobě, více jistoty, více dobrých rozhodnutí, více žití v přítomném okamžiku, více radostných a skutečných prožitků, více životní energie a méně vyčerpání, více hlubších vztahů, žití v pravdě k sobě i ke druhým, více upřímnosti a otevřenosti, méně pocitů viny, méně domněnek. Zkrátka budeme se cítit lépe sami se sebou a to je to nejvíc co můžeme dát sami sobě i druhým. Ostatně o tom píšu skoro ve všech mých článcích na blogu J 

Přeji nám všem týden plný úžasných drobných i větších kroků/rozhodnutí založených na lásce k sobě i k druhým.

p.s. A co jsem o svobodě napsala v r. 2011 na www.harmonyactive.webnode.cz? :)
"Dřív jsem si myslela, že svoboda je „dovolit si všechno“. Dnes už vím, že svoboda je právě v tom, že si nemusím dovolovat vůbec nic. Nemusím nic nikomu dokazovat, vysvětlovat, zbytečně řečnit a reagovat na cokoliv a kohokoliv. Je to obrovská úleva dojít do stavu, že nemusíme vlastně vůbec nic. Je však důležité podotknout, že člověk svobodný je v souladu sám se sebou a se svým okolím a tedy žije v pravdě a v přítomnosti. Laicky řečeno je to člověk morální, který by mohl své myšlenky a své pocity naprosto v klidu vytesat do kamene. Nemá se za co stydět a nemá v sobě špetku negativity. Až se dostaneme do této fáze, již není mít za každou cenu potřebu „si dovolit všechno“, ba naopak."

A o co bych to dnes rozšířila? "Když jsi věrná svým pocitům, své intuici a svým potřebám a dovolíš si je ctít natolik, že jimi tvoříš svůj život tak, jak zrovna potřebuješ bez ohledu na minulost a budoucnost nebo na pravdy ostatních či společností uměle vytvořených pravidel, óóó!! tak to je ten stav bytí, kdy si můžeš říct jsem svobodná. A čím více si dáš svobody s vědomím následků každého svého činu, tím více ji budeš dávat naprosto přirozeně i druhým.A bude ti dobře sama se sebou a tím pádem bude dobře s tebou i všem, kteří tvou cestu zkříží."


(více o výzvě JSME V TOM SPOLU! Moje tvoje cesty k sobě zde: http://www.primazumba.cz/news/jsme-v-tom-spolu-moje-tvoje-cesty-k-sobe-tydenni-vyzvy-/


Žádné komentáře:

Okomentovat