čtvrtek 24. dubna 2014

MŮŽU SE USMÍVAT, I KDYŽ MÉ SRDCE PLÁČE

I když se usmívám, neznamená to, že nemám trápení a že neřeším dennodenní situace založených na mých nezpracovaných straších (od slova strach :). Neznamená to, že nemám ve svém srdci díru po ztrátě dcery. Neznamená to, že nepláču, neslzím, nelítostním nebo se nerozčiluji. Neznamená to, že nemám tendence rochnit se v negativních emocích a pak už být jen krůček od ztotožnění se s rolí oběti. 

5.5. to bude 7 let kdy jsem byla konfrontována životem (více zde: http://www.anjeliky.sk/amalka.htm a www.dlouhacesta.cz, www.prazdnakolebka.cz ). Životem, který je dokonalý, moudrý a chce pro nás jen to nejlepší. Životem, kterému buď můžeme důvěřovat anebo proklínat.  Díky této události jsem přijala do svého života tento princip, nezanevřela jsem, ba naopak otevřely se mi, skrze rozšířené vědomí nové obzory, pohledy a pravdy.

Zjistila jsem, že mi moc nejde změnit můj zažitý vzorec chování a že mi nedělá dobře, když mě druzí litují. Paradoxně se občas dostanu do fáze, kdy to potřebuji a kdy si o to neumím říct a jen tajně doufám, že mí nejbližší umí číst mezi řádky. Ve společnosti svých blízkých si dovoluji vyměnit úsměv za skutečnost a sama sobě dovoluji být tím, kým v přítomném okamžiku potřebuji být. Též jsem zjistila, že raději volím radost než zabřednutí ve smutku nebo jiné negativní emoci a že si můžu dovolit nechat své srdce plakat, když to potřebuje a přesto si dovolit vykouzlit úsměv na tváři. Pomáhá mi to na mé cestě k překonání smutných fází života.

Rozhodla jsem se nelpět na negativních stránkách mé minulosti. Rozhodla jsem se nedávat jim moc nad radostným prožíváním přítomných okamžiků.





Žádné komentáře:

Okomentovat