pondělí 14. dubna 2014

REZONANČNÍ KOMUNIKACE

Od malička mě baví o  všem možným filozofovat, nahlížet pod pokličku běžných věcí, situací a témat. Vždy mě bavilo hledat ve všem hloubku, spojitost. Dnes vím, že to není jediná cesta, že je často moc fajn nechat věci jen tak plynout, nešťourat do nich, nekoukat pod pokličku, přijmout jejich přirozenou povrchnost a že v jednoduchosti je krása.

Přistihla jsem se, že mi stále dělá dobře na různá témata diskutovat nebo třeba jen vést svůj vnitřní dialog. Kolikrát se mi v minulosti stalo, že jsem hledala hloubku s těmi, kteří se zuby nehty chtěli držet jen hladiny. Nechtěla jsem uvěřit, že to někomu stačí, že to zkrátka někdo má jinak a snažila se všemožnými způsoby dostat k lidem blíž skrze něco, co bylo o mě a ne o nich.

Člověk se někdy musí spálit několikrát, aby se poučil, a to se týká všech možných situací a témat, které nás dennodenně potkávají. Jak osvobozující pro mě bylo, když jsem přijala fakt, že ne všichni se mnou budou chtít hledat pod hladinou, že ne všichni najdou na mém přístupu pozitivní záměr.

Dlouhou dobu jsem měla růžové brýle skrze které jsem otevírala své srdce s pozitivním záměrem najít hloubku sdílení. Sundání růžových brýlí může totiž hodně bolet. Najednou vidíte reálně to, co je, a vám nezbývá nic jiného než se s tím smířit, přijmout to bez podmínek. Bolí to, ale ve finále se vám hodně uleví.

I z tohoto důvodu jsem v sobě udělala rozhodnutí, že když někomu nebude stačit mělkost tak jako mě, najde si mě. Otevře své srdce jako já a budeme spolu komunikovat v této rovině. Rozhodla jsem se, že budu více psát a šetřit tak svou mluvenou energii a více důvěřovat zákonu rezonance. 

Žádné komentáře:

Okomentovat