pátek 26. ledna 2018

"NÁHODNÉ" SETKÁNÍ S DOREEN VIRTUE

No dobre, tak dalsi, uz 3., z volneho pokracovani mych nevsednich i vsednich zazitku na ceste zivotem. Jsme na Havaji a mame nadherny dum se zahradou zdarma v ramci vymeny domu. Starsi dcera je mesic sama ve skole a my ostatni si uzivame kazdodenosti na ostrove snu. Po cca 2 tydnech si s Petrem trochu zaciname lezt na "nerf", ale muj drahy ma na to bezva lek. Zastavi autem pred basketbalovym hristrm, kde hraji domorodci a bez predesleho varovani pravi: "za 2 hod me tady vyzvednete" a arije. Myslela jsem, ze ho zabim, ale pozde, uz si v klidu hral  Ne ze bych predtim v usa neridila, ale meli jsme od rodiny z domu auto na specialni cislo, ktere jsem si samozrejme nepamatovala a diky me dezorientaci jsem nevedela, kde jsme. Nastesti moje vnimava devitileta dcerunka cislo vymrskla a i me navigovala do nejblizsiho obchodu, protoze jsrm zavelela "a jede se nakupovat", to Petra nebavi. Prochazime velky obchodak a ja stale pod tlakem emoci kricim na Kaju at Eda nic nerozbije A V TOM SE TO STALO. Me oci se setkaly s jejimi. Vedela jsem, ze je to ONA! Miliony lidi na celem svete sni o setkani s ni, doma v knihovne mam jeji knihy a u kamaradky si prdavidelne vykladame jeji karty. Pocituji najednou obrovsky klid, cas jakoby se zastavil, nic neslysim, jsem pohlcena klidem a mirem, ktery citim i vevnitr. Ano me oci se setkali se znamou Doreen Virtue, zenou, kterou jsem asi pred mesicem sledovala na youtube. I toho pejska, ktereho mela s sebou, jsem znala z videi. Nezmuzu se ani na slovo a tak si volam k sobe Kaju, aby vzala Edu a sli ji pozdravit nebo si pohladit pejska. Neco mi nedovoluje udelat vic, jit se s ni pobavit, nechat se podepsat, nebo se s ni vyfotit. Zadny hmotny dukaz, presto ta mimosmyslova komunikace ve me zanechala vice. Dostsla jsem dokonce i druhou sanci, kdyz jsme ji potkali znovu na druhe strane obchodu. Kdyz jsem prijela za Petrem po domluvenych 2 hod plakala jsem a neslo to zastavit. Nastesti jsou ti mi zvykli. Ten muj chlap me s jeho spontannimi zmenami planu a vymysly casto vytaci, ale kdyz by to tenkrst neudelal, kdo vi, zda-li bych se divala do oci me duchovni ucitelky. S uctou a laskou Aloha p. s. Na tento obraz jsem se zrovna divala 

Žádné komentáře:

Okomentovat