pátek 26. ledna 2018

"Nežvejkej nahlas", "Můžeš přestat říkat džem, je to marmeláda", "Jaký šortky a tílko? Je to holka a nosí kraťasy a košilku", "Teď se ke mě vůbec nepřibližuj, mám v ruce nůž a mohlo by to špatně dopadnout", "Proč mluvíš v ženský energii, já potřebuju vedle sebe chlapa". Přiznám se, že podobné věty doma občas z mých úst padají. Manžela bych někdy prostě po těch 18ti letech přiškrtila a on to se mnou taky nemá vůbec, ale vůbec jednoduchý. Moje emoční výlevy a výbuchy a hysterický projevy a cyklické nálady, kdy nevím jestli chci a nebo b nebo jestli by nebylo lepší c. Pak se mi ale připomene např. tohle video a já ho tam vidím a slyším a cítím a vím, že ON je moje láska života a že nás navždy budou spojovat všechny naše 4 děti! Na videu jsme od 28. minuty. Díky Petr Burdahttps://www.youtube.com/watch?v=QIUzfPNFr38

Žádné komentáře:

Okomentovat