pátek 26. ledna 2018

VZPOMÍNKA Z KONCE R. 2013...


Konec roku a s tím i různé bilancování. Pro mě osobně je konec roku emotivní. Mám tendence se uzavírat, protože mám pocit, že mi nikdo nemůže porozumět. Zároveňvím, že pokud se takto uzavírám, dávám sama sobě nálepku oběti a upírám si vše co mi může přinést podpora zvenčí, tedy mých blízkých. A tak se dnes vědomě otevírám ve svém srdci i se všemi mými nezpracovanými bolestmi, ranami, které zanechaly v mém srdci šrám, domněnkami, které přerostly v nepochopení a odcizení, všem těm smutkům, kterým jsem nedovolila se projevit, slzám, které netekly ven, ale dovnitř, všem těm pocitům ublížení a šotkům v hlavě, všem těm lidem, kteří zrcadlí mé stíny. A až tohle všechno odejde, můžu psát zase jiné statusy, možná ty víc do plusu 


Žádné komentáře:

Okomentovat