pátek 26. ledna 2018

Z CYKLU MÝCH NEVŠEDNÍCH ZÁŽITKŮ...

Jedna filipínská vzpomínka. Když mi bylo dvacet, jela jsem busem do Mnichova na "tajné setkání s filipínským léčitelem" - jako překladatelka. Byla jsem přítomna všech "operací" a jednu provedl dokonce i mě (dodnes si pamatuji zarytí nehtů a díru v břiše, trochu krve, štiplavou bolest a drobnou jizvu, kterou mám dodnes). Byl to tento pán https://www.youtube.com/watch?v=1i7i4SNQqDo Tenkrát jsem se vrátila do práce a svému nadřízenému jsem vše vylíčila, protože jsem se nemohla soustředit na práci. Věřil mi nebo to alespoň tvrdil a tak mi tím nasloucháním i ulevil od nestandardního zážitku, který jsem neuměla zpracovat. Doma mi taky věřili. Měla jsem štěstí na lidi kolem sebe. Bylo jich ale hodně, co si mysleli, že si vymýšlím, proto o některých zážitcích "mezi nebem a zemí" nemluvím. Podobných "setkáních" mám za sebou hodně...a napadlo mě začít sepisovat moje "neobvyklé" zážitky. Zajímalo by to někoho? K čemu by to vlastně bylo? Sdílení, že nejsem jediná? Všechno, co v nás zanechá nějakou silnou emoci musí ven - dobré i zlé....

Žádné komentáře:

Okomentovat